5 Ağustos 2009 Çarşamba

Havaalanı Modası:)
















Bunlar da havaalanı modası:)Benim için yolculuk demek yorgunluk demek..Geçmeyen saatler demek..Uykulu gözler demek..Gerek otobüs,gerek uçak hiç farketmez eğer bi yolculuk yapıcaksam ne kadar rahat kıyafetim varsa onlardan giymeye çalışırım ben,saçlar sıkıca toplanmış,makyaj belki rimelle geçiştirilmiş olur:)(Tamam tamam ben de biraz fazla özensizim:D) Tabi ünlüler için durum farklı.Onlar her durumda bakımlı olmalılar ki hayranları onların kötü bi görüntüsüyle karşılastıgında hayalkırıklığına uğramasın.Olması gereken de bu gerçekten..Eğer Tv'de iş yapıyorsanız,nasıl iş yerinde belli bi giyinişiniz olmak zorundaysa,o işte de özenli olmalısınız.Tabi ben 24 saat makyajlı gezsinler falan demiyorum,normal hayatlarında da özenli ve temiz giyinmek yeterli bence..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşin en keyifli kısmı! Buyruuuuuunnn..:)

 
Blog Widget by LinkWithin