6 Ağustos 2009 Perşembe

Bir bahar akşamı rastladım size:D



Görüntüler Nisan ayında Madrid sokaklarından fakat paylaşmak istedim yine de..Bazen ünlüler acaba sadece davetlerde falan mı bu kadar güzel giyiniyolar(ki onlara da zaten sponsor olan bi sürü marka var)diye düşünüyorum.Gerek Javier Bardem'in gerek Penelope Cruz'un kıyafetleri cidden feci..Bi an bunlar 10yıldır falan beraberler de,bu resimler de o zamana mı ait dedim.Yahu Javier onlar nası ayakkabılardır ölee,hadi yürüyüşe falan çıksan bişey değil ve de Penelope sözüm sanaaa Mango kataloglarında boy göstermiş kadınsın,o pantolon paçalarını zamanın olmadığı için mi kestiremedin acabaa:D:D Bunlar tamamıyla benim görüşüm tabi,beğenenlere de sözüm yok:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşin en keyifli kısmı! Buyruuuuuunnn..:)

 
Blog Widget by LinkWithin