16 Ağustos 2009 Pazar

Çerezlik


Hani bazen bi film izlemek istersiniz ama dersiniz ki öyle kafa yoran bişey olmasın,izlerken içimi bi huzur kaplasın,bittiğinde yüzümde bi gülümseme bıraksın..Ben o tarz fimler için çerezlik filmler derim.İşte böyle çerezlik bir film izlemek isterken bu akşam bu senenin 'i love you man' diye bi filmini indirmeye karar verdim (oowww biri indirmek mi dedi,yok canııımmm dvd'sini almak dediiiii:)) neyse tamamlanmasını bekliyorr ve neyle karşılaşacağımı merak ediyorum.Hmm bu arada filmde ''How I Met Your Mother''ın Marshall'ını da görmek mümkün.Benim sevdiğim noktalardan biri de bu.İzlediğim dizi karakterlerinin filmlerde nası bi performans gösterdiklerini izlemekten çok zevk alıyorum.Marshall demişken How i met your mother da başlasa artık dimi:/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İşin en keyifli kısmı! Buyruuuuuunnn..:)

 
Blog Widget by LinkWithin